Wednesday, July 27, 2011

Erou? Actor? Inocent manipulat de altii? Minciunos iscusit? Misterios.....

O noua dezamagire ma adus intr-o stare de confuzie... eu psiholog, filolog si traducator si de toate fiind si fel de fel de studii capatate de pe la ULIM, fara diploma dar cu multe eforturi depuse in studiile aprofundate in toate domeniile susmentionate..... acum, la moment nu mai pot gasi un raspuns concret , am pierdut eu talentul? e o criza? sau persoana asupra carei am dus observatii nu si-a gasit eul propriu ceea ce ma aduce pe mine intr-o confundare....
Erou, s-a prezentat si a dat dovada faptului din prima zi cand am avut ocazia sa cunosc si sa petrec o zi tot observand-ul... nu vorbea mult, a demonstrat prin fapte, s-a aratat de a fi un barbat adevarat la varsta s-a fragila de 19 ani... am ramas impresionata atunci, ca a aparut in ochii mei ca un erou!!!
Actor bun de filmulete scurte dar prost de Hollywood, a jucat rolul eroului indragostit, ajucat dramatic, s-a manifestat si prin rolurile tragice, rolul comic cateodata, Rolul misteriousului necunoscut il juca cel mai iscusit... acuma joaca o victima cu inima-i franta, batut de soarta si noroc, sunt convinsa ca in fata prietenilor tot isi mai mentine statutul de erou...
... Adevarul insa fiind altul... prietenii insa, plictisiti fiind au manipulat emotiile si l-au facut sa creada ca el e Dumnezeu, ca el poate sa distruga totul in fata sa, si maine daca are o dispozitie mai buna poate pune lucrurile la locurile sale.... El a crezut in puterile sale supranaturale... si ce crezi.... de distrus s-a distrus totul usor... dar de pus la loc nu-i mai merge... o inima distrusa odata nu mai bate la fel....
Subiectul minciunosului iscusit nu vreau sa-l ating, fiindca tot nu sunt convisa daca a fost o minciuna prea iscusita, sau daca el insusi a devenit jertfa prinsa in capcana evenimentelor...
Misterios v-a ramane pentru intotdeauna, o taina care ramane sa fie descifrata, e cineva care nu stie sa-si gaseasca eul? sau e cineva cu multiple personalitati? e actor si joaca? cred ca nu voi mai afla ceea ce mi-am dorit mult sa aflu, ceea ce am crezut ca e adevarat si atat de real!... tot mai doresc.... dar mi-e frica sa las misterul sa se disolve, lasind doar adevarata-i fire sa-mi apare ca un tot intreg in fata mea.... timpul imi v-a destainui totul.... rabdare de-ar fi!...

No comments: