Friday, June 10, 2011

va scriu in graba.....

simt ca scriu doar sa-mi indeplinesc promisiunea ca o sa scriu ceva.... deci blogul meu a fost abandonat cam vreo 6 luni acum.... da, lucrurile nu s-au schimbat mult de-atunci cu unica exceptie : ANOTIMPUL! e frumos afara acum si plaja ma cheama.... dar eu am zis ca scriu de la inceput si dupa aia fug.... ca am si servici mai tarziu.... deci , magarii si magarele..... sa va zic cate ceva verzi si uscate....
   .... ma tot intreaba lumea des daca nu m-am casatorit cumva.... nu! e raspunsul, usile sunt deschise pentru candidati sa ma cera in casatorie, acceptat va fi numai cel mai bun din cei mai buni...... dar asta nu e ceea ce ma apasa acum.... plaja ma tot cheama intruna..... awwww si eu ma pedepsesc asa singura pe mine scriind cai verzi pe pareti......
  o alta intrebare am primit de multe ori unde ma pierdusem ca lumea nu ma prea vedea...... "LIFE GOT IN MY WAY..." Cred ca va e cunoscuta expresia.... am incercat sa-mi mai fac ordine prin viata mea.... ca simteam ca ramane abandonata si neglijata.... lucrul in era in cale.... am o zi libera... planific sa fac ceva penrtru mine.... si uite abia abia sa incep sa savurez din placere, suna telefonul... "work" is calling.... oh joy!!!!
fara indoiala cineva s-a imbolnavit sau copilu;l a patit ceva sau nu mai stiu ce magareli si ameteli de cap, ca americanii de cinstiti ce is si onesti tare le mai iscodesc si te aburesc fara ca sa clipeasca din ochi cand da lenea intr-insii.... ma ridic si plec sa lucrez ca nu cumva sa se opreasca businesul, ca ue mare tragedie daca lumea nu are mancare aici..... of si iarasi of.... chiar simt ca va fur din timp cu informatie inutila si plictisitoare.... si plaja tot ma chiama.... nu cred ca mai pot rezista..... VA PUPIK, SI AM FUGITTTTTTTT!!!!! ma fac caramel......!!!! yum yum..

No comments: