Saturday, June 11, 2011

si iarasi ploaia.....

Ploua afara dar in sufletul meu e soare, sunt fericita.... chiar ma simt bine pentru ceea ce fac si unde ma aflu la moment, trecand cu privirea peste faptul ca unele lucruri ma deranjeaza-nu ma deranjeaza intru-atat ca sa ma plag si sa ma vaicaresc ca sunt batuta de soarta si nu am noroc in viata, ma simt iubita, dorita ma simt ca pot sa fiu independenta dar nu mi-o doresc.... acel cineva care ma face sa ma simt regina, are grija in mare masura de majoritatea capriciilor mele... integritatea o pastrez, dar stiu ca lasandu-l sa ma rasfate ii dau posibilitatea sa se simta el indeplinit si bine...
lucrez mult, da muncesc fiinca nu-mi place sa irosesc timpul in zadar... timpul e prea scump ca sa-mi pot permite sa stau toata ziua fara nici o treaba... viata ne ofera atat de mult... incerc sa iau cat mai mult!!! lucrez, daca nu lucrez, citesc, daca nu citesc , scriu.... daca merg la plaja si acolo imi iau radioul sau cartea cu mine, gandesc mult... meditez, planific... analizez.... multe multe multe..... si o gramada de chestii prin casa, nu ma las furata de plictiseala.... savurez din placerile vietii!!! asta e o particica din charmul meu, cred ca... asta ar trebui sa fie scopul fiecarui, sa-si gaseasca intrebuintarea, sa se dezvolte multilateral... nu suntem masini care ar munci continuu.... suntem oameni!!! dezvoltativa talentul... intrebuintati ceea ce posedati deja, invatati ceva nou!!! acccepta viata asa cum este si depune-ti tot efortul sa o decorez si sa o faci frumoasa asa cum iti place tie!!! doar atunci te vei putea simti complet si fericit!!!

No comments: