Friday, March 16, 2012

Frumos a fost cand am fost mic...


Uitandu-ma in urma imi amintesc de multe ori de voi dragii mei colegi de scoala, profesori, prieteni... imi rasariti ca un "flash" in memorie ce-mi pune un zambet pe buze, vorbind de mine personal multi m-ati crezut "alintushka" fiindca mama-mea mi-a fost educatoare de la gradinita de copii si...sincer nu prea am simtit caldura de "mama" cand ea se afla la servici ci din potriva eu raspundeam pentru orice perepetie dublu, o data la fata locului si odata acasa, da... ma lasa mama sa nu fac "amiaza" cu cei lalti copii, ca tare nu-mi placea ...dar trebuia sa fac ceva in locu-i, desenam, calculam, coloram.. etc... Cand ma gandesc cat de originali ati fost toti.... am avut din astia care au fost buni la toate eu fiind printre ei ;): Nedelciuc Dorin, Repedus Alexandru, Sincaru Vitalie mai tarziu la scoala Tania Cruc, Burlacu Andrei (primul scantei din inima), Mocanu Roman...
Comedieni: Bespalco Stanislav
Cojocaru Serjiu ... multumesc baieti ca ne-ati aratat ca e posibil de gasit umorul oriunde si in orice, imi amintesc cum ii telefonau printr-un "ciot" de porumb gasit pe drum spre scoala si crezand ca e un celular, pe Eminescu si pe Creanga, verificandu-le datele personale cand faceam ore de biografie la literatura, eu erau acei care se prefaceau spy la orele de "fizica" la care nici musca nu zbura, si foloseau acelasi "telefon" sa transmita formule si parole "colegilor sai"...
Muzicieni: Barbacaru Dumitru ii dansau si urechile cand auzea muzica, instrumente: acordeon, fluier, toba...
bespalico stanislav- chitara
sincaru vitalie- chitara
mocanu roman- fluier( el de asemenea era medicul clasei)
Cantareata : Olga Ciornii(poreclita Olga Ciolacu)
Trei crai de la rasarit: iasnetschii petru, Grigoras Grigore, Boico Vladimir in clasa 9 functia au indeplinit-o : Sincaru Vitalie, Vita Ion (pasionat de BMWuri si Mercedesuri, Tigani si cultura lor) , Spinei Vladimir...
Diva: Potapova Nina
Fata Popei: Marcu Cleopatra
Rock si Carti : Cucereavii Alexandru...
Gutium Tatiana: pasionata de istorie, si era cunoscuta prin faptul ca vorbea mult si repede....
Gluscov Ruslan: Disco man
"Criminalul" clasei :Chiriac Oleg
Toti mi-apareti in memorie , imi lipsiti toti.... am fost ca o trupa de teatru in care fiecare si-a avut rolul sau... imi cer scuze , stiu ca nu i-am mentionat pe toti aici... dar voi mai reveni cu descrierea evenimentelor concrete de la scoala , si promit ca o sa va " recapatati" rolul...

No comments: