Tuesday, September 20, 2011

Toamna se numarau bobocii......

....SE NUMARAU... Sper sa numar si eu ceva bobocei pana la sfirsitul anotimpului, abia astept sa culeg si eu din roadele muncii mele sa finisez si eu proiectul cu bine si sa mai adaug un boboc la numar!!! Bobocul asta stiu ca mi-a mancat din nervi, el m-a invatat viata.... asa cateodata iti bagi capul in ceva , si ti se pare usor de tot si dupa aia intelegi ca capatul e la o departare de ani.. si ani... Asta e bobocul care m-a invatat sa... invat, am invatat multe... am fost nevoita sa-mi accept un nou trecut, sa mi-l fac al meu si sa cred ca acel trecut a fost si este al meu...
acest boboc, devenit copilul meu pe care il dadacesc de-o haba... m-a invatat ca nu intotdeauna ai drum innapoi, unele decizii sunt facute fara oportunitatea de a lua o alta directie...
m-a invatat sa fiu mai atenta cu astfel de decizii.... m-a invatat sa gandesc innaint de ami baga capul in ceva mare...
m-a invatat sa bat la porti si sa deschid usi, sa fiu insistenta si perseverenta!!!
m-a invatat sa am rabdare.... cand nu mai puteam de nerabdare...
sa joc roluri... sa plang ,sa fiu dura... rece... sa iubesc.. sa stimez.. sa apreciez...
m-a invatat sa... nu am incredere in oameni, m-a invatat sa invat despre ei si sa vad ca putini iti vor fi aproape atunci cand ai nevoie de ajutor... mi-a aratat cat de puternica si cat de mareata este firea Mamei mele, in momentele cand durerea mea o apasa pe ea cu o forta dubla ea a gasit intotdeauna un cuvint de incurajare... cata putere de caracter!!! Mama , te admir!!!
m-a invatat ca Dumnezeu exista si el e unicul care nu te v-a dezamagi!...
sa nu uit mana care mi-a dat o bucatica de piine.... am reintors-o, sunt bucuroasa ca am fost in stare...
sa apreciez orice clipa, timpul e cel mai pretios!!!
m-a invatat ca nu totol se cumpara si se vinde.... banii nu inseamna nimic in unele situatii...
am invatat sa ascult tacerea, muzica sufletului, sa ascult sfaturi si sa iau decizii proprii...
am anvatat sa zic -NU!!!
am invatat sa fac diferenta....
sa desenez paralele.... sa intersectez drumuri.... sa intersectez paralele.....
sa creez!!!
sa zambesc cand doare... pot continua la infinit...
mai invat si acum.... dar ma cam plictisesc, si-mi simt viata atasata prea mult de acest boboc, vreau sa fac mai multe, vreau sa-mi aplic experienta in practica...
nu am uitat , el m-a invatat sa am rabdare!!!
si voi avea rabdare pana la urma....

No comments: