Tuesday, August 9, 2011

Lilia4ever.....


....Lilia.. M-am ales cu acest nume pe care l-am primit in urma negocierilor si intelegerilor dintre parintii mei... ca asa au zis ei daca e baiat tata are onoarea sa-i aleaga numele, si daca baiat eram Veceslav ma numeam.... nu m-am nascut baiat prin urmare mama mi-a pus nume de floare :) (rimeaza)... La botez... nu s-a acceptat de domnul "parinte" "totstiutorul" si... a ales el o varianta cat mai apropiata de numele original si a zis ca numele meu e Lia de acum ancoace... mamA si acum imi zice cateodata Lia-ciocarlia... prin documentele oficiale mi-au scris LILIA si LILEA varianta ruseasca... pe la scoala Liliana am fost de 11 ani, ca profesorii credeau ca Lilia ar fi o varianta scurta a numelui ADEVARAT- LILIANA, am zis si eu ok, fie cum credeti voi ca nu am eu chef sa ma contrazic din cauza numelui... aveam eu alte 100 de motive pentru a incepe o dezbatere fierbinte... Lily la orele de engleza... si asa am ramas botezata de vecina mea si pana acum... Lilica-ma tot dezmierda mama, bunica, unchiul... acum mai am un prieten aici care imi zice si el Lilica si Lily cateodata..... Lilechika, Lil'ka- shpil'ka imi tot striga numele tatal meu... imi suna si acum vocea lui prin minte ca o melodie dulce... nu mai e... nu mai stiu daca mai e cineva in lumea aceasta care imi v-a pronunta numele la fel de dulce si blind cum o facea el... imi lipseste mult....
LiRia.... mult au mai ras fetele de la facultate care l-au auzit pe profesorul nostru de spaniola , dnul Gherhard, numindu-ma LiRia... mult a mai pufnit Elenita in ras... si nu o putei opri pentru vreo 20 de minute... Lirio- lacrimioara, nu stiu ce era atat de hazliu... in fine...
Cineva a venit cu varianta Lianna...
Altcineva Lilliann...
Am auzit sa-mi zica Vivien....
Lidia...
Livia...
Lilicuta... si Lulutsa.. cred ca sunt 2 varianta care nu-mi plac cel mai mult...
Laila... ca asa citesc americanii- "i" il citesc "ai" deci marea majoritatea... imi zic Laila....
Lil... am obtinut acest nume care imi caracteriza varsta cea mai frageda la serviciul unde lucrez si statuta cea mai mica dintre toti ceilalti... Lil - forma scurta a cuvantului englez "little" , cum mi-ar zice acasa "malaya" ... ce m-ar irita cred ca pana la maduva osului... ca nu cred ca asi fi avut nervi sanatosi sa aud " malaya " de la cineva, chiar daca eram micuta de statura si tanara.... le vine greu la americani sa pronunta corect de aceea nu prea ii torturez sa pronunte corect... si ii las sa ma numeasca asa cu le vine lor mai usor... am purtat si un nickname odata... LilRu - micuta Ru, dragut... s-a cam pierdut nicknamul pe undeva....
Lily of the valley..... am auzit odata.... si mi-a venit idea cu Landysh... mi-am pus eu singurica acest nume care e aceiasi Lirio din spaniola, sau lily of the valley din engleza... deci am facut eu o corelatie cu rusa asa s-a nascut numele adresei mele electronice.... landysh.86@mail.ru... si totusi ce n-ar fi, si cum n-ar fi si cat de dragut nu ar suna.... tot mai mare satisfactie am cand imi aud numele adevarat -Lilia, zambesc... simt ca mi se adreseaza mie, simt ca sunt respectata si numele care mi l-a ales mama este respectat si pronuntat in forma originala... simt ca reprezint importanta in fata ochilor persoanei daca a memorat cu exactitate cum se pronunta ci nu doar prima litera si sfarsitul inventat...... S-ar parea ca nu e atat de important.... Dar e important!!! Sunt onorata sa port acest nume- si asi fi dorit mult sa ramaie neschimbat pentru toata lumea.... acesta e unica bogatie ce o porti din prima zi a vietii pana in ultima.... si asa asi fi dorit mult sa va raman in memorie pentru totdeauna...
Cu mult drag a voastra LILIA4EVER....... :)

No comments: